34

Spotkanie z p. Juliuszem Mańczakiem, kandydatem na stanowisko Wójta w Gminie Włoszakowice.


W imieniu własnym oraz p. Juliusza Mańczaka, chciałbym zaprosić wszystkie osoby zainteresowane rozmowami o teraźniejszości jak i przyszłości naszej gminy. Podczas spotkania z p. Mańczakiem będziemy mieli okazję wysłuchać programu wyborczego oraz propozycji zmian w Gminie Włoszakowice mające na celu przyspieszenie rozwoju ekonomicznego naszego regionu w tym oczywiście Boszkowa, demokratyzacji życia społecznego i włączenie społeczności do aktywnego współdzielenia lokalnej władzy. Dowiemy się również o sposobach w jaki wprowadzona ma być przejrzystość finansów gminy Włoszakowice, tak aby gmina mogła zrezygnować z urządzenia do wykrywania podsłuchów. Usłyszymy również o tym, jak gmina zamierza respektować nasze prawa oraz zacząć uświadamiać nas, jakie prawa nam się należą. Oprócz tego Juliusz Mańczak odpowie na każde, nawet najtrudniejsze Państwa pytania. Oczywiście zapraszamy również Pana Stanisława Waligórę, jednak ja (jako Jakub Mąkowicz) szczerze życzę sobie, aby p. Waligóra przyszedł osobiście, a nie (ponownie) wysłał do nas gminnego urzędnika z kamerą video. Panie Stanisławie Waligóra - proszę się nas nie bać! Zapraszamy do dyskusji!

Oczywiście, wypada Pana Waligórę zaprosić osobnym pismem - co uczyniłem.

[Zaproszenie dla Pana Waligóry]

----------------------------------

TEKST DODANY 14.10.2014

Chciałem dodać, iż na niedzielnym spotkaniu przedstawiony został program wyborczy zarówno p. Mańczaka jak i wszystkich kandydatów na radnych KW Na Rzecz Rozwoju Gminy Włoszakowice. Tutaj można się z nim zapoznać. Jeżeli macie pytania do p. Mańczaka odnośnie programu wyborczego - proszę się nie krępować ;)


Komentarze
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-23 19:15:39
Braciszku ;] Oboje jesteśmy Mąkowicze... tak więc prawie z tej samej mąki! :) Zapraszam Cię serdecznie abyś wraz ze mną uczęszczał na sesje rady gminy. Kto wie? Może jeszcze kiedyś zjawi się tam p. Kuik? ;]
Od: ~adam (Gość) z dnia 2014-10-23 16:14:50
Jacek, ty sie ciesz, że ja sie w politykę nie bawię i że jesteśmy z Kubą z całkiem innej mąki wygnieceni, bo jak bym się na miejscu Kuby dowiedział kto za mną siedzi na spotkaniu gminnym, to nie miałbyś czym stukać w klawiaturę:P
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-22 08:00:10
Co Pan wie o prawdzie Panie Kuik? Wytknąłem Panu kilkanaście celowych (lub daj Boże przypadkowych) błędów w Pana artykule całkowicie zakrzywiających obraz sytuacji. I co Pan z tym zrobił? Nic Panie Kuik. Nawet boi się Pan ze mną spotkać - bo Pan dobrze wie co zrobił i jakie ideały Pan reprezentuje. Zgłosił Pan swoje rewelacje do prokuratury? Nie... liczy Pan po prostu, że ludzie w to uwierzą! Panie Kuik. Ja wiem, że zależy Panu na tym aby bronić waligóry, nawet kosztem swojego wizerunku. Jest to nieczęsto spotykane w wolnym kraju, ale jak widać jest to możliwe. Ja chyba dosyć dosadnie wyraziłem się na temat „putinizmu” w swoim poście. Nie musi Pan już dosadniej udowadniać, że mam rację.
Od: Jacek Kuik z dnia 2014-10-22 00:29:15
Prawda jest trochę inna Panie Adminie https://www.facebook.com/pages/Wloszakowiceorg/218264798307491
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-21 21:53:43
Panie Jacku, post stał jak stoi... a Pan znowu nie chce się przyznać, że bezpodstawnie zarzuca Pan komuś... nieuczciwość. Niech się Pan wstydzi!! Dowodzi Pan temu, że rzuca Pan słowa na wiatr nie zważając na to czy są prawdziwe czy fałszywe. Niech Pan sprowadzi komputerowego specjalistę jakiego Pan chce - na tym blogu nie można wykasować postu i wstawić go ponownie ze wsteczną datą. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI! Jak ma Pan stosować putinizm... to proszę nie na mojej stronie. Niech się Pan spotka z waligórą i z nim wymieni zdanie na temat jego wrogów - czyli przestępców. A że się uruchomiłem. Nic na świecie mnie tak nie denerwuje jak kłamstwa i absurdy. Nie bez powodu w końcu stworzyłem tego bloga. ;)
Od: Jacek Kuik z dnia 2014-10-21 21:48:41
Cieszę się, że post wrócił na swoje miejsce. Panie Adminie na dziś przerwiemy, boś się Pan uruchomił i zrobisz ze mnie siepacza Putina.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-21 21:32:10
Panie Jacku, dobrze Pan wie na czym polega "putinizm". Chodzi o to, aby zarzucić komuś przestępstwo... w mediach, gazetach... a najpewniej spora część społeczeństwa w to uwierzy. Tak właśnie Pan postąpił w moim przypadku. W ten sposób Putin więzi swoich oponentów. Dobrze Pan wie, że sprawa w sądzie się jeszcze nie skończyła a ja ujawnić maili nie mogę. Chętnie jednak zaryzykowałbym i poświęcił czas jaki włożyłem w sprawy sądowe aby udowodnić kłamstwa i fikcje jakie wspólnie z waligórą stworzyliście na potrzeby walki z osobą, która widzi w gminie patologie. Jednak nie zrobię tego bez powodu. Jeżeli zgodzi się mnie Pan przeprosić na łamach gazety ABC - nie widzę problemu. Chętnie Panu pomogę! Oskarżę Pana i Waligórę o Wasze wspólne kłamstwo na łamach gazety ABC, aby ten w trybie wyborczym przed sądem mógł udowodnić, że mówię nieprawdę. Zgadza się Pan? Wątpię, bo Pan doskolane wie, że cytaty wyciągnął Pan z kontekstu, pomieszał chronologicznie, pomieszał tematycznie i oprawił je we własną komiczną oprawkę. Panie Jacku - jak się pisze takie dziwne rzeczy o jakimś człowieku, warto by było chociaż zapytać go czy to prawda! Pan jednak tego nigdy nie zrobił! Cel i zadanie stowarzyszenia nie polegają na krytykanctwie. Cel polega na doradzaniu samorządowi we Włoszakowicach. Samorząd ten, odtrącając porady, sugestie i prośby uważa je za krytykę i robi z nas "pieniaczy" w czym ponownie jak widać stara się Pan pomóc. Czy może Pan już skończyć? To prawda, że odszedł od nas Damian Małecki. Przecież z nim Pan rozmawiał - nie zapytał Pan dlaczego odszedł? A szkoda! Szuka Pan kolejnej dziury na zlecenie swojego "putina"? Proszę to skończyć. Boi się Pan... że jak zabraknie waligóry... to Panu też czegoś zabraknie?
Od: Jacek Kuik z dnia 2014-10-21 21:12:39
Adminie upublicznij korespondencję z Waligórą dotyczącą tamtej sprawy i wszyscy zainteresowani będą mogli wyrobić sobie swój osąd. Ja oparłem wówczas swój tekst wyłącznie na niej. Ponadto publikując listy będziesz mógł udowodnić mi kłamstwo, jeżeli któryś z cytatów wykorzystanych na łamach "ABC" jest nieprawdziwy. Coś mi się jednak wydaje, że ty lubisz wybierać Tobie wygodne kąski. Liczę, że stać Cię prócz krytyki na kreowanie przyszłości gminy. Zastanów się nad kolejnym absurdem. Może należałoby wywołać post na temat Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Gminy Włoszakowice, które koncentruje się raczej krytykanctwie, niż kreowaniu rozwoju. Odszedł od Was Damian Małecki, główny twórca stowarzyszenia. Może na ten temat powinniśmy publicznie porozmawiać.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-21 19:56:13
Panie Jacku - miło mi, że Pan czyta mojego bloga. Nie wiem czy warto wracać do dyskusji z lutego tego roku, w której to oskarżałem Pana o publikowanie kłamstw i prosiłem o spotkanie oraz rozmowę w sprawie sprostowania głupstw, które Pan napisał w gazecie ABC. Proszę mi wybaczyć... ale pomieszane tam było tyle faktów i spraw, że wyglądało to jakby otrzymał Pan od waligóry gotowy tekst. Nie zdziwiłbym się gdyby była to prawda. Gdyby pisał Pan tekst na podstawie rzeczywistych faktów, na podstawie rzeczywistych wiadomości, które wysłałem do Wójta, a przecież do których nie ma Pan prawa dostępu... nie byłby Pan w stanie wymyślić takiej fantastyki! Nie szydziłem z waligóry ani mu nie groziłem. Po prostu wyrażałem własną opinię na temat działania jego urzędu, która nie ma co ukrywać - jest zła. Jeżeli za groźbę uważa Pan, że poinformowałem waligórę o tym, że poinformuje leszczyńskiego starostę o karykaturalnym systemie prowadzenia rządów we Włoszakowicach - to proszę mi wybaczyć. Chyba Pan nie czytał lokalnej gazety opiniotwórczej - waligóra się przecież nie boi starosty! Cokolwiek Pan innego usłyszał od człowieka, który przekazywał Panu informacje, a które Pan napisał w "ABC" - są kłamstwem. Ja mam te maile... trzymam je w kopii. Były tematem rozpraw sądowych. Żaden z sądów nie zgodził się z Pana tezami, pomimo, iż "obrona" wójta wielokrotnie o to zabiegała. Obrona waligóry np. wnosiła, że obraziłem go... bo zwracałem się do niego "Panie Stanisławie" - nie wypada mi przecież zwracać się po imieniu do takiej persony!! Czy nagle zmienił Pan zdanie? Nagle chce Pan wymazać ze swojej historii reportera "putinizm"? Nagle chce Pan pisać prawdę? Ponownie - po raz kolejny proszę Pana o spotkanie, tak abym mógł pokazać Panu rzeczywistość i aby Pan mógł w końcu napisać prawdę. Ja Panu te wszystkie maile pokażę i nawet pozwolę je ujawnić i opublikować. Tylko czy Pan weźmie na siebie odpowiedzialność i wymierzy sobie karę? Zrezygnuje Pan z pracy do której w mojej ocenie Pan się nie nadaje? Ma Pan na tyle odwagi?
Od: Jacek Kuik z dnia 2014-10-21 19:26:54
Adminie. W nawiązaniu do zdania w Twoim komentarzu z 14 października "moja kryminalna działalność stworzona przez Waligórę na łamach gazety ABC (typowy "putinizm")" wyjaśniam, że swoją działalność stworzyłeś sam. Pisałeś do Waligóry bardzo dziwne listy (osiem, albo dziewięć), groziłeś mu, wyszydzałeś i chciałeś upokorzyć. Na dodatek wszcząłeś sprawę w sądzie. Można powiedzieć, że Waligóra Ciebie nawet nie dotknął. Skompromitowałeś się sam. Uważam, że kilka tysięcy pozostawionych w sądzie i rezygnacja z funkcji prezesa Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Gminy Włoszakowice, to wystarczająca kara, jaką sobie wymierzyłeś. W obecnym czasie zarzucając mi "putinizm", postępujesz nieroztropnie. Nie obrażam się, gdyż traktuję Twoją stronę z przymrużeniem oka. Uważam, że jesteś zdolnym człowiekiem, co powinieneś wykorzystać dla rozwoju gminy Włoszakowice.
Od: ~Aga (Gość) z dnia 2014-10-14 21:07:36
No co Ty - tylko nic nie wywijaj ;) jest jeszcze wiele spraw do załatwienia w naszej Gminie. Nic trzeba mecz oglądać :) pozdrawiam
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 21:03:40
Panią Głuszak, to ja przyznam jestem nieco zawiedziony. Zapraszałem ją kilka razy do wzięcia udziału w kontaktach i rozmowach z włoszakowicką społecznością. W moim rozumieniu, p. Głuszak jest mi sprzymierzeńcem! Jak na razie jednak... bez odzewu :( Zastanawiam się po prostu... czy waligóra kiedykolwiek miał konkurencję w kandydowaniu na Wójta... Dzięki Aga i pamiętaj... że mam podpałkę do grilla i nie zawaham się jej użyć! :)
Od: ~Aga (Gość) z dnia 2014-10-14 20:57:53
A to przepraszam, widocznie źle zrozumiałam słuchając wywiadu z Panem Mańczakiem o jego zamieszkaniu w naszej gminie- nie wiedziałam, ze tak długo tu mieszka. No widzisz ja tu mieszkam prawie 36 lat, a jeśli Pan Mańczak już 18 lat- to akurat ja o nim wcześniej nic nie słyszałam- jak dla mnie pojawił się z znikąd . A czy ten Pan jest aż tak "czysty"- czytaj " bez układów w to wątpię, głośno ktoś tu po gminie komentuje różne sprawy na jego temat- a ponoć jest jego zwolennikiem. Trzeba przyznać Panu Juliuszowi, że mu się chce to się chwali. Ale jak historia pokazuje naszym mieszkańcom się nie chce - wolą wg mnie to co znają i potwierdzają to głosując na Pana Waligórę od kilku lat. Ciekawe jak Pani Głuszak poradzi sobie w tegorocznych wyborach - też ma swoje układy :). Pozdrawiam i życzę Kandydatom wytrwałości i pokonania Pana Waligórę :)
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 20:38:04
Głosując na p. Mańczaka mamy ogromne szanse na pozytywne zmiany. Głosując na Waligórę... mamy szansę... na nic... Lokalna szlachta ucieszy się, że znów wygra ich ulubieniec. Daj im Boże (szlachcie), aby odnaleźli się również w świecie konkurencji... a nie w świecie "wsparcia ze strony waligóry", który rozrzuca monetami niczym dobry król.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 20:32:13
Do Aga - Ja mieszkam w tej gminie od urodzenia (czyli aktualnie 34lata). Juliusz Mańczak mieszka tu 18lat czyli mniej niż ja, lecz czy zbyt krótko? Waligóra nie mieszkał we Włoszakowicach 18lat zanim został wójtem!!!!!! On też jest przecież przybyszem z zewnątrz!! A jeżeli chodzi o "układy" p. Mańczaka - wierz mi, że są one tak samo prawdziwe jak moja kryminalna działalność stworzona przez Waligórę na łamach gazety ABC (typowy "putinizm"). Gmina będzie transparentna tak jak Juliusz Mańczak przyrzeka - lub dokonam samospalenia przed urzędem gminy w geście protestu przeciwko powrotowi komunizmu w samorządach gminnych!! Reasumując! Nie spocznę dopóki gmina nie będzie normalna! Nawet jeżeli "normalność" to w Polsce rzadkość!
Od: ~Aga (Gość) z dnia 2014-10-14 20:25:45
Akurat dla mnie związany z gminą - nie ma tak złego znaczenia jak Ty Adminie sądzisz - bardziej miałam na myśli to, iż będzie to osoba znająca mieszkańców, ich problemy, mieszkająca tu przez wiele, wiele lat, znająca wszystkie potrzeby naszych mieszkańców. A Pan Mańczak dobrze że organizuje spotkania ze swoimi wyborcami, a i pewnie on ma swoje układziki, a których słychać - także niestety bez układów mało co się odbywa w naszej gminie i nie tylko w gmienie.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 20:11:51
Zresztą... "związany z gminą" to w dzisiejszych czasach źle znaczy. Bo "związany z gminą" oznacza... że jest powiązany układami, co jest trudne do wyeliminowania po ponad 20letniej władzy "starej gwardii". Wolę kogoś kto nie wie w jaki sposób kombinować "kanty", niż człowieka doświadczonego w tym względzie. No ale... demokracja to forma wyboru. Jeżeli większość ludzi ma KORZYŚĆ z tego, że waligóra wygra... no to... wygra waligóra! Zobaczymy!
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 20:08:24
Nie chce się sprzeczać. Ale ja osobiście wolałbym człowieka, którego nie znam... niż człowieka, który wiem, że jest zły, zepsuty, podły i arogancki. Juliusz Mańczak otwiera się na to aby ludzie mogli go poznać. Każdy kto chce, ma ku temu okazję. Życzę sobie w duszy, abyśmy zaciekawili się jaka jest alternatywa, niż wybierali stare i skisłe "zło".
Od: ~Aga (Gość) z dnia 2014-10-14 20:04:12
Dziwne ma obietnice ten Pan Mańczak- jeszcze nie został Wójtem , a już obiecuje , że nie będzie kandydował by sprawować to stanowisko po raz trzeci ... ciekawe , jestem naprawdę ciekawa wyników tych wyborów, ale sądzę , że będzie jak zawsze, nasi mieszkańcy są specyficzni i nie sądzę by wybrali kandydata tak mało związanego z gmina i tak mało znanego. we will see :)
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 19:25:53
Zgadzam się!
Od: ~bobi (Gość) z dnia 2014-10-14 18:08:29
Kandydowanie w dwóch kadencjach powinno być wprowadzone odgórnie.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 15:24:10
Pan Mańczak, dał mi słowo honoru, że nie będzie próbował kandydować na trzecią kadencje. Jak twierdzi - Wójtowanie powinno być ograniczone jak pozycja prezydenta - dwie kadencje i KONIEC. Jak stwierdził, może taką deklarację podpisać nawet notarialnie. Pan Wodawski to były nauczyciel informatyki, przez którego nie dostałem oceny celującej na maturze :) Od kilku lat jest w gminie podinspektorem ds. edukacji. Wątpię aby był on czy prawą czy lewą ręką Waligóry czy choćby małym palcem u nogi. Wójt rządzi autokratycznie i despotycznie z nikim się nie licząc. Pana Wodawskiego raczej porównałbym do takiego... "mocno usłuchanego" urzędnika, który na wszystko się zgodzi i zrobi wszystko co powie Pan.... nawet jeżeli to będzie "śmieszne". Czyli ekscesy typu "Wójt nie przyjdzie osobiście - ale wyśle urzędnika z kamerą aby zobaczyć się dzieje". Tym właśnie zajmuje się między innymi Pan Wodawski.
Od: ~zizu (Gość) z dnia 2014-10-14 14:57:18
Nie wiem kto to jest pan Wodawski, ale często w róznych rozmowach pada to nazwisko i to zawsze w złym znaczeniu. Nie znam tego pana , lecz mam wrazenie że to prawa reka wójta. Sadze że ten pan bedzie "biedny" po przegranej swego mistrza, na niego spadnie wiele żalu i pewnie nie raz odczuje ludzka niechęć i brak szacunku. To samo czeka tez jego samego. No cóż, sami wybrali. :) mam nadzieje że za 10lat nie będziemy tak pisac o panu Mańczaku .
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-14 12:21:53
Pan Wodawski tym razem nie dostał rozkazu od Waligóry aby filmować nasze spotkanie.
Od: ~słowianin (Gość) z dnia 2014-10-14 11:58:18
pan Mańczak to dobry kandydat na Wójta.Napewno zagłosuje na na niego.kiedy ludzie obudzą się z głębokiego snu i zobaczą jaki naprawdę jest Waligóra.
Od: ~Bart (Gość) z dnia 2014-10-14 11:36:46
A czy jegomość Wodawski na spotkaniu też skrupulatnie nagrywał filmy dla swego pana?
Od: areks z dnia 2014-10-12 22:05:42
To z pewnością było ciekawie. Czekam na informację o kolejnych spotkaniach. Miłego wieczoru i wytrwałości w dążeniu do normalności.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-12 21:59:14
Nie martw się, będzie jeszcze okazja. Był za to jegomość na wsi nazywany "dziedzic" (reprezentant Wójta - jednak moje zaproszenie nie pozostało bez odzewu!). Tak więc wiesz... oprócz tego, że było ciekawie... to było również śmiesznie :)
Od: areks z dnia 2014-10-12 21:55:19
Witam. Niestety nie mogłem być na spotkaniu z panem Mańczakiem, ale myślę że jeszcze takowe będą i chętnie na nie przyjdę.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-12 20:17:17
Wybory po prostu powinny być częściej. Nic by nam nie brakowało! :)
Od: ~bobi (Gość) z dnia 2014-10-12 20:15:22
Widać, że wybory się zbliżają, bo w Bukówcu kilkadziesiąt metrów chodnika przybyło. Jeszcze z kilka razy będzie kandydował i zrobia całość.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-11 08:47:39
Ja bym bardzo chciał aby p. Waligóra przyszedł. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że jemu brak cywilnej odwagi do tego typu spotkań z wyborcami. On woli spotkania przygotowane, gdzie ludzie i statyści wiedzą kiedy wstać i kiedy klaskać. Byłem kiedyś na takiej imprezie p. Waligóry, z której zresztą mnie wyproszono tylko za to, że siedziałem, patrzyłem i słuchałem. Ale nie o tym chciałem mówić. Pewien Pan o niezwykle rosłym nosie, który siedział na tej imprezie nieopodal Waligóry podszedł do mojego kolegi i go zjebał słowami "Ty uważaj Małecki, bo ty nie jesteś u siebie, nie podskakuj". Sytuacja ta nie byłaby odmienna od innych podobnych, gdyby nie fakt, iż kolega, który został "zwyzywany" to wcale nie był Damian Małecki! Świadczy to zaś o tym... że ludzie w otoczeniu Waligóry nie wiedzą "co", nie wiedzą "kto", nie wiedzą nic... wiedzą po prostu jak klaskać... i kiedy klaskać.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-10-11 07:37:09
Oczywiście, że nie przyjdzie. Ale "grubiaństwem byłoby nie zaprosić takiej persony" ;) Zwłaszcza, że widać, że p. Waligóra jest ciekaw tego co robimy - przysyła urzędników z kamerami.... Może tym razem będzie mu głupio to zrobić?
Od: ~Obywatel GW (Gość) z dnia 2014-10-11 06:39:20
Widzę , że pomysłu Admina z zaproszeniem obecnego Wójta na spotkanie z "Przeciwnikiem" w wyborach nikt nawet nie chce komentować. Wiadomo, że nie przyjdzie!

Kategorie

- ZABYTKOWY KOMPLEKS PAŁACOWY - ZBARZEWO!
- Absurdy z Włoszakowic
- Stowarzyszenie na rzecz rozwoju gminy Włoszakowice
- Wydarzenia kulturalne.
- Inicjatywa Społeczna w gminie Włoszakowice.
- Włoszakowickie cuda natury.
- Ciekawe informacje dotyczące gminy Włoszakowice.
- Wybory samorządowe 2018.

Twój profil

Jeżeli posiadasz konto na naszym blogu Zaloguj się lub utwórz Nowy profil

Ostatnio zarejestrowani

- mike98
- GBrozavetrov
- Brerretymaf
- 667274635
- 2.3 Quad 4 OHC

Facebook