37

TELEWIZJA KŁAMIE!!


„Miernik częstotliwości SC-1” to pozycja umiejscowiona  na jednej z kilkudziesięciu faktur, które udało mi się uzyskać od gminy (w maju 2014) w przeciągu kilkumiesięcznego wysiłku, masy czasu oraz dokumentów. Takie problemy z uzyskiwaniem informacji istnieją w naszej gminie, mimo, iż nasz Wójt stwierdza, że  jego rządy są jasne, klarowne i transparentne. „Miernik częstotliwości SC-1” cóż to znaczy? Co to jest? Co to robi? Kto to produkuje? Takich informacji na uzyskanej fakturze nie znalazłem. Urządzeń mierzących częstotliwość jest w naszym otoczeniu cały ogrom. Zwykły pulsometr – to przecież miernik częstotliwości. Licznik rowerowy też mierzy częstotliwość obrotu koła rowerowego wokół swojej osi. Oczywiście miałem swoje podejrzenia odnośnie tajemniczego urządzenia „SC-1” ale czy ktoś był w stanie zagwarantować mi, że „SC-1” nie jest określeniem symbolu rejestratora czasu pracy lub innego urządzenia mierzącego częstotliwość? Postanowiłem zatem pomimo swoich uzasadnionych obaw co do marnotrawstwa pieniędzy w naszej gminie, zadać pytanie w tej sprawie naszemu Wójtowi w celu uzyskania pełnej wiedzy na temat tajemniczego urządzenia „SC-1”.

„Szanowny Panie Wójcie.

 Na podstawie ustawy o  dostępie do informacji publicznej, wnioskuje o rozwinięcie i wyjaśnienie pozycji 1 z załączonej do tej wiadomości faktury, mające na celu zidentyfikowanie przedmiotu zakupu.

Odpowiedzi proszę udzielić na mój adres poczty elektronicznej: kuba@makowicz.pl

Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu otrzymałem odpowiedź. Jednak treść tej odpowiedzi zdziwiła mnie jeszcze bardziej. Sami zobaczcie:

Przyznajcie, że wyjaśnienia Wójta na temat przedmiotu zakupu są co najmniej… urocze! Przecież… cóż to ja za głupie pytania zadaje? Masło jest maślane, woda jest mokra, spada się z góry a miernik częstotliwości służy mierzeniu częstotliwości! Mając nadzieje, iż administracja p. Wójta wybaczy mi, iż powyższą odpowiedź uznałem za „bubel” postanowiłem poprosić o jej sprostowanie i o udzielenie odpowiedzi zawierającej sens. Przecież trudno takie pismo uznać za zgodną z prawem odpowiedź na zapytanie pytanie o udzielenie informacji na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej! Postanowiłem zatem spróbować ponownie, tym razem wyjaśniając Wójtowi pojęcie zjawiska występującego w naturze a nazywającej się „częstotliwością”:

„Szanowny Panie Wójcie.

 W nawiązaniu do odpowiedzi jaką otrzymałem od Państwa, zmuszony jestem stwierdzić, iż nie dostałem odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej wysłany 5 czerwca 2014 roku. Chciałbym nadmienić definicję stwierdzenia “częstotliwość” :Częstotliwość (częstość) – wielkość fizyczna określająca liczbę cykli zjawiska okresowego występujących w jednostce czasu. (źródło – wikipedia).

 Mając na uwadze szeroki zakres zdarzeń, których tyczy się określenie “częstotliwość” proszę o dokładne sprecyzowanie, częstotliwości pomiaru jakiego zjawiska mierzy wspominane urządzenie.

Bardzo proszę o odpowiedź, która trzyma się w ryzach logiki i sensu.

 O odpowiedź proszę w wersji elektronicznej na adres kuba@makowicz.pl

Chyba już w sposób bardziej prosty nie byłem w stanie wyjaśnić Wójtowi jakie informacje chce uzyskać. A dostęp do tych informacji zapewniony jest nam przez ustawę o dostępie do informacji publicznej. Czy administracji Wójta udało się wybrnąć z dosyć żenującej odpowiedzi wcześniej udzielonej na to samo pytanie? Sprawdźmy!

 

Proszę Państwa, ja nie wiem czy pismo jakie uzyskałem jest wynikiem złośliwości Wójta w moim kierunku, czy też objawem udowodnionej już wysokiej inteligencji naszego Włodarza. Stwierdzić jednak trzeba dwie możliwości. Albo rzeczywiście Wójt nie wie co kupuje za gminne pieniądze i właśnie na piśmie nam się do tego przyznał, albo celowo i intencjonalnie łamie prawo tj. ustawę o dostępie do informacji publicznej. Ufam, iż Wójt jest człowiekiem prawym i uczciwym… dlatego wysłałem do niego KOLEJNE pismo, które mam nadzieje weźmie do siebie i wypełni prośby jakie w niej umieszczam. [PISMO WYSŁANE DO WÓJTA DOTYCZĄCE JEGO NIEGOSPODARNOŚCI]  Podobne pismo wysłałem do Rady Gminy mając 100% pewność odnośnie suwerenności podejmowanych przez nich decyzji i będąc przekonanym, iż wraz ze mną zgodnie stwierdzą, iż gmina nie powinna być prowadzona w sposób nieświadomy. Wysłałem do Rady Gminy następujące pismo, z nadzieją, iż uzyskam na nie odpowiedź na sesji rady gminy tj. 09.09.2014. [PISMO KIEROWANE DO RADY GMINY] Odpowiedź radnych przyznam szczerze kolejny raz mnie nie zawiodła, ponieważ kolejny raz dali mi pożywkę w postaci absurdów, z którymi powinniśmy i musimy walczyć! Radni stwierdzili, że odpowiedź Wójta typu „masło jest maślane” jest odpowiedzią prawidłową… a jeżeli chcę zgłaszać do Regionalnej Izby Obrachunkowej fakt, że gmina prowadzona jest w sposób nieświadomy, bezwiedny i niegospodarny… to fakt ten mam zgłosić sobie sam! Państwo Radni! Brawo! Co mnie jednak zdziwiło? Radni stwierdzili, że sprawa z urządzeniem antypodsłuchowym kupionym na potrzeby naszej gminy „pozytywnie wysławiła się w regionie, inne gminy biorą z nas przykład”. Skąd Radni wiedzą, że urządzenie do mierzenia częstotliwości o nazwie SC-1, które służy do mierzenia częstotliwości… to urządzenie antypodsłuchowe mające zabezpieczyć „tajne” plany i rozmowy naszych samorządowców? Przecież Wójt w dwóch pismach udowodnił, podbił i zatwierdził , że ON NIE WIE CO TO JEST TO TAJEMNICZE URZĄDZENIE „SC-1”!!

Czyżbym wysyłał do gminy pisma dlatego, że jestem naiwny i liczyłem na uczciwą, pełną odpowiedź oraz na współpracę samorządu w zakresie udostępniania informacji publicznej? Oczywiście, że nie! Jeszcze tego samego dnia (6 czerwca 2014), którego wysyłałem pierwsze zapytanie do Wójta, wysłałem też informację do Radia Elka odnośnie ciekawostki  którą znalazłem na gminnych fakturach(pomimo gróźb ze strony administracji wójta). Radio Elka jak i TVP temat podjęły co obrazują poniższe linki:

 http://www.tvp.pl/tvp-regionalna/aktualnosci/spoleczenstwo/wloszakowice-chronia-gmine-przed-podsluchem/15695822

http://elka.pl/content/view/70339/80/

Dlaczego zatem wysyłałem wspomniane pisma do Gminy? Dlatego, że staram się tropić absurdy… a tutaj widzimy kolejny! Jasno udowadnia nam się powiedzenie, że „Telewizja kłamie”. Wójt mówi tam, o urządzeniu do wykrywania podsłuchów (SC-1). Ten materiał nie może być prawdą! To musi być fotomontaż! Przecież mamy czarno na białym, pismo podpisane z upoważnienia Wójta, poważny dokument, który stwierdza, że Wójt nie wie co to za urządzenie! TELEWIZJA I RADIO KŁAMIE!! :)


Komentarze
Od: ~Max Kolanko (Gość) z dnia 2014-10-01 10:43:26
Wójt nie kłamał w TVP. Po prostu, każdy szanujący się polityk ma sobowtóra!! To sobowtór kłamał... a nie nasz szanowny władca!
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-30 18:41:23
Niestety oboje Radnych, którzy przede mną zarzekali się, że nie będą kandydować... zmienili jednak zdanie. Jednym z nich jest Pan Jagodzik, który tak dosadnie krytykował zarówno wójta jak i pracę rady gminy. Drugiej osoby nie wymienię z nazwiska, bo mam do niej szacunek w życiu prywatnym...
Od: ~ciekawski (Gość) z dnia 2014-09-30 18:06:14
A czy obecni radni którzy tak się odżegnywali, że to ich ostatnia kadencja dotrzymali słowa? Ciekawi mnie jakich kandydatów zaproponował KWW Obywatelski (czyli p. Waligóry)
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-30 11:08:41
Wiem o czym mówisz i doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Mam jednak nadzieję, że Ci, którzy boją się zmian "woląc starą biedę" jednak dorosną... i dojrzeją do tego aby stwierdzić, że zmiany są konieczne. Tych, którzy żyją z układów i układzików... niestety nie przekonamy ;) Z całą resztą mamy szansę. Wszyscy musimy się postarać.
Od: ~rbert.n (Gość) z dnia 2014-09-30 10:50:30
zgadzam się z tym, że wójt musi być "swieży". zastanawiam się tylko jak przekonać nasze społeczeństwo do świeżej osoby? wielu ludziom odpowiada taki stan rzeczy, jaki jest i jestem pewny, że dotychczasowy wójt oraz dotychczasowi radni (ci którzy wystartuja w wyborach) otrzymają od nich niestety sporo głosów. Ludzie boja się zmian, boją się nowości, inni końca układów i układzików. Ja osobiscie postawie na wspomniana swiezosc - w osobie wójta i w radach gminy i powiatu.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-30 10:31:24
Poza tym... warunkiem uczciwego Wójta... jest osoba świeża, bez powiązań, układzików, kolesiostwa. Z tego co widzę i na co patrzę - współpraca z naszą gminą nie wpływa pozytywnie na prawidłowe postrzeganie "uczciwości".
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-30 10:28:16
Działalność ludzi znanych jest współfinansowana z gminy (nawet ta społeczna). Wynikiem tego jest fakt, iż wszyscy "celebryci" przygarnięci są do piersi Wójta Waligóry. Możliwe było jednak znaleźć człowieka mądrego, inteligentnego, doświadczonego i uczciwego. Ja mu ufam... i będę weryfikował, czy wypełnia podjęte zobowiązania... z pełną odpowiedzialnością!
Od: ~rbert.n (Gość) z dnia 2014-09-30 10:16:34
trudno będzie w tych wyborach p. Mańczakowi, bo wydaje się zupelnie nieznany.. czy spoleczenstwo zaufa takiej osobie? "nowej" na naszym podwórku
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-30 10:13:31
Trudno jest mi to stwierdzić. W poprzednich wyborach zdobyła ponad 30% głosów co w ówczesnych warunkach na mój gust było dobrym wynikiem. Nikt wtedy nie miał odwagi powiedzieć choć pół złego słowa o Wójcie, dziś jest zupełnie inaczej. Pamiętajmy też, że ostatnie wybory były pod wpływem propagandy Wójta przeciw p. Głuszak (w celu zniesienia sołectwa). Niestety tylko Wójt w naszej gminie ma środki na gazetki (z własnym zdjęciem), prezenciki, czekoladki, gadżeciki i długopisy rozdawane w ramach "promocji gminy". Ja jako Admin jestem odpowiedzialny jednak za kandydata, którego popieram i któremu ufam (Juliusz Mańczak)... i będzie miał we mnie wroga niczym Stanisław Waligóra jeżeli zawiedzie moje oczekiwania! :)
Od: ~rbert.n. (Gość) z dnia 2014-09-30 10:01:25
G. Gluszak bedzie startowac, ale jest skazana na porażke, nie sadzicie?
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-30 09:51:49
Temat jest podjęty... choć jest szalenie nieprzyjemny i niewdzięczny. W życiu bym nie pomyślał, że w wyborach wiejskich jest tyle polityki, papierkowej roboty i ceregieli. To prawda, że radnych można zgłaszać do 7października... a komitet wyborczy dla tych radnych trzeba było zgłosić 3tygodnie temu (kto tego nie zrobił, nie może zgłosić radnych). W tym roku wybory są jednomandatowe - czyli gmina podzielona jest na tzw. "osiedla" z których wyłania się jednego najlepszego kandydata. Włoszakowice (wieś) np. podzielone są na 5 części, ogólnie jest 15 okręgów. Z informacji wyborczych, o które pytacie to tak: zgłoszonych jest we Włoszakowicach 3 komitety wyborcze. Oczywiście KWW Obywatelski (czyli p. Waligóry), KWW Pani Grażyny Głuszak, KW na Rzecz Rozwoju Gminy Włoszakowice (czyli stowarzyszenia). Można wnioskować kto będzie kandydował na Wójta. Czyli: Stanisław Waligóra, Grażyna Głuszak, naszym zaś kandydatem jest Juliusz Mańczak. Oprócz powyższych komitetów najpewniej zgłoszą też kandydatów kluby wyborcze PSL (ale raczej tylko na radnych, gdyż od dawna żyją w symbiozie z Wójtem). Kto wie? Może również PIS i PO. W naszym komitecie wyborczym mamy kilkunastu kandydatów na radnych, których postaram się przedstawić jak tylko się nieco ogarnę. Nasz kandydat na Wójta - Juliusz Mańczak to człowiek, którego proponuje z pełną odpowiedzialnością (dosłownie). Jest elokwentny, inteligentny, wykształcony i doświadczony. Nigdy nie był psuty pracą w urzędzie czy też na "politycznej posadzie". Wiele lat mieszkał w Australii (posiada australijskie obywatelstwo) kilka lat temu wrócił do Polski, gdyż tutaj czuje się jak w domu. Doświadczenie wyciągnięte z pobytu w wysokorozwiniętym kraju daje mu nie tylko pogląd na to co trzeba i można we Włoszakowicach zrobić... lecz również daje mu pogląd na obraz demokracji. Jak sam wielokrotnie mówił, w prawdziwej demokracji politycy sami "wywijają kieszenie na lewą stronę" aby każdy wyborca mógł stwierdzić, że jest uczciwy. U nas niestety gminne finanse... to tajemnica, do której ma dostęp tylko Wójt i grono najbardziej zaufanych... :( Można i trzeba to zmienić. Skorzystajmy z okazji... jeżeli tego nie zrobimy to będziemy pluć sobie w brodę. Ja nie mam już sił na prowadzenie tej strony. Zbieram się w sobie aby wytrzymać do wyborów, aby zrobić wszystko próbując zmienić aktualny samorząd.
Od: ~Tralalala (Gość) z dnia 2014-09-29 22:37:12
odp - nikt. Jeśli istnieją potencjalni kandydaci to pewnie nie podejmą ryzyka. Prawdopodobnie cieszą się szacunkiem w środowisku, mają poukładane życie zawodowe. Po prostu nie opłaca się postawić na szali swojego wizerunku, w razie porażki zostaną zapamiętani przez zawistnych jako " przegrani o chorych ambicjach, rządni władzy". Wybory już za półtora miesiąca, a podobno kandydatów np. na radnych można zgłaszać jeszcze przez tydzień. Szkoda, że admin nie podejmuje tego tematu. Obyśmy się znowu nie obudzili z ręką w nocniku ...
Od: ~zizu (Gość) z dnia 2014-09-29 21:17:18
no właśnie, a kyo kandyduje w wyborach na stanowisko wójta ?
Od: ~rbert.n. (Gość) z dnia 2014-09-29 11:42:04
patelka, jagodzik, apolinarski?
Od: ~bobi (Gość) z dnia 2014-09-28 21:48:11
Pan Borowiec wydaje się być odpowiednią osobą na fotel wójtowski.Może się zdecyduje? Macie inne typy?
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-23 08:24:37
Myślę, że rozmawiając o p. Borowcu tylko uprzykrzamy mu życie... które aktualnie i tak nie jest różowe. Proponuje zmienić temat.
Od: ~redaktor (Gość) z dnia 2014-09-22 19:32:32
Co tak cicho nad trumną? Kogo? -wiadomo!!! Pan Borowiec ,albo się postawił wójtowi, albo odpuścił - zachowując jako takie stanowisko redaktora gazety N. J.... Znając Go, nie chciał pisać tzw. gotowców przygotowanych przez właściciela Gazety N.J. !!!
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-18 07:22:00
Nie będę mówił przygodach p. Borowca z naszym samorządem z szacunku do niego (choć na wsi swojego czasu huczało o tej sprawie). Stefan - popytaj na wsi - na 100% się dowiesz ;)
Od: ~Stefan (Gość) z dnia 2014-09-17 21:44:41
Ale patriotyzmu lokalnego Cię nauczył ;) Ja tej tajemnicy Poliszynela nie znam. Ale widze co jest teraz a co było kiedyś.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-17 19:00:38
Sprawa usunięcia p. Borowca z pozycji Dyrektora GOK to kolejna tajemnica Poliszynela obowiązująca na terenie gminy Włoszakowice. Pan Borowiec uczył mnie patriotyzmu (j. polskiego) w LO we Włoszakowicach. Kiepski byłem! :)
Od: ~Stefan (Gość) z dnia 2014-09-17 17:11:52
Odnośnie dożynek i podobnych imprez to ja chcę powrotu p. Borowca na stołek dyrektora GOK-u !!! Kto pamięta koncerty oganizowane za jego dyrektorowania? Teraz to jest tragedia, można zasnąć z nudów...ta wiocha się uwsteczniła, tutaj się nic nie dzieje!!!
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-16 19:57:24
Dożynki to impreza, na której klaszcze się Wójtowi. Dlaczego miałby tam nie chodzić? To w końcu impreza na jego cześć! (przynajmniej tak to zazwyczaj wygląda). A Radny Jagodzik? Opowiadanie o jego intencjach to jak zdradzanie tajemnicy Poliszynela. Ogólnie po prostu mówi się o niektórych radnych, że "niczego nie robią bezinteresownie".
Od: ~radny (Gość) z dnia 2014-09-16 18:31:35
Jest mi przykro ale muszę to napisać wójt nie uczestnicz w sesjach od roku, ale w dożynkach tak ponieważ lubi -wyżerke i...
Od: ~mieszkaniec Wloszakowic (Gość) z dnia 2014-09-16 17:08:23
a może byś Adminie rozwinal temat innych powodów niż społeczne dotyczacych radnego Jagodzika w wloszakowickim Sokole? pewnie to ciekawa historia
Od: ~bukówczanin (Gość) z dnia 2014-09-16 15:01:58
Dokładnie Adminie o to mi chodziło. Koń z rzędem Ci się należy. Strasznie zamieszałem tym swoim komentarzem, dlatego ludzie wypowiadają się nt. lotania, a nie dot. absurdów, o których Ty Adminie piszesz ... Absurd nad absurdami ( urządzenie anty podsłuchowe w urzędzie). Brak słów!!! A mieszkańca B.G. od urodzenia informuję, że ja też się urodziłem w B.G. i to dosłownie, nie w żadnym szpitalu leszczyńskim, czy innym!
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-16 13:33:35
Bukówczaninowi chodziło o to, że naszym radnym łatwiej jest występować w imprezach masowych niż walczyć o zabezpieczanie majątku mieszkańców gminy (konkretnie chodzi o kanalizację deszczową). Koń z rzędem mi się należy! Działalność społeczna jest ważna, racjonalne rządzenie samorządu również. Najwyraźniej nasi radni nie potrafią łączyć jednego z drugim. Mój wieloletni przyjaciel często mawia "jak ktoś ma miękkie serce to ma twardą d... (tyłek)". Najwyraźniej w naszym samorządzie jest ktoś, kto wykorzystuje twardego buta na ludziach o dobrych intencjach we własnym prywatnym interesie. Tak czy siak... czy ktoś coś w końcu napisze w temacie postu, na który poświęciłem tyle czasu? :)
Od: ~Mieszkaniec B.G. od urodzenia (Gość) z dnia 2014-09-15 11:51:01
"co lepiej, ochrona swojego majątku , czy imprezy pod publiczkę" - to cytat z wypowiedzi osobnika podpisującego się "bukówczanin". Konia z rzędem temu , kto wyjaśni , o co gościowi w tym wpisie chodzi. Otwartą kwestią pozostaje sprawa, czy osoba ta faktycznie jest z Bukówca . A tak na marginesie - faktycznie szkoda, że na oficjalnej stronie naszej Gminy nie ma możliwości komentowania wpisów. Oj działo by się wtedy , działo...!!
Od: ~marysia (Gość) z dnia 2014-09-14 12:55:46
Drogi bukówczaninie, słyszałam ten koncert i tez sie zgadzam że to trudna muzyka, ale muzyka! Czasem trzeba to wytrzymać, byli tam tacy którym sie to podobało. Moi rodzice tez kiedys sie dziwili że słucham takiego czegoś wyjącego (np Lady Pank). Ale kwestia tolerancji. Dreptacze, no cóz, może nie jest to bardzo efektowne, ale najwazniejsze że tam przyszli, oderwali sie od telewizji i nawiązali relacje z innymi. Mam wrażenie że nie lubisz takiej formy spędzania czasu, ale inni to lubią. Jestesmy krajem demokratycznym ( nie mówie o wójcie i radzie gminy) nie bądź więc drogi bukówczaninie takim małym wójtem. Napisałes dzis tekst więc ten koncert i bieganie nie spowodowały u cibebie wiekszych strat w zdrowiu. Tak więc, jak to sie mówi, nie osądzaj a nie bedziesz osądzany i nie krytykuj a nie bedziesz krytykowany. Wiecej optymizmu i pogody a bedzie ci łatwiej, moze idź też polotać :). Pozdrawiam.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-14 11:49:14
Proszę mi wybaczyć, bo być może niektórzy z mojego tekstu wyczytają, iż sądzę, że Radny Jagodzik to społecznik. Chciałbym to sprostować. O ile jestem w stanie uwierzyć w szczere intencje p. Marcinka, o tyle mocno wątpię w intencje p. Jagodzika. Radnemu Jagodzikowi również zależy na tym, aby wójt nie zniszczył włoszakowickiego sokoła. Ale moim zdaniem z innych powodów niż powody społeczne.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-14 11:45:07
Osobiście słyszałem od Radnego Jagodzika, jego tłumaczenie odnośnie powodu dlaczego on jako radny zgadza się na patologie toczone przez wójta Waligórę. Stwierdzone było jasno - jeżeli Jagodzik się "zbuntuje" to wójt zniszczy Włoszakowickiego Sokoła. Być może podobnie jest z Sokołem w Bukówcu? Czy społecznicy powinni pozwalać się szantażować i dawać się "wykorzystywać" w wyborach, aby lansować wójta w zamian za to, że ten łaskawie nie zniszczy ich działalności? Co do "lotonio w Bukówcu". Firma Werner-Kenkel jest o ile mi wiadomo największym lokalnym darczyńcom. Kwota, która zostanie zebrana poprzez "lotonie" jest niewielką częścią całej kwoty jaką firma przekazała w ramach wspierania słabszych i potrzebujących. Ja zatem tą imprezę w Bukówcu odbieram jako podziękowania dla firmy W-K, która dzięki imprezie jest pozytywnie postrzegana w całym regionie i wynoszony jest jej prestiż. Od dawna zastanawiałem się, dlaczego by Włoszakowickich dożynek nie zamienić na "święto kartonu" lub chociażby "święto pomidora". Czy koniecznie w co roku musi być w każdej wsi impreza na cześć Wójta Stanisława Waligóry?
Od: ~SoSo (Gość) z dnia 2014-09-14 00:58:20
Do bukówczanin. Czy ty nie rozumiesz, że to nie jest impreza sportowa lecz charytatywna? Tu nie chodzi o prawdziwych biegaczy a poruszenie społeczne, aktywność fizyczną wśród dzieci, osób niepełnosprawnych (chociaż uczestniczyli i również utytułowani biegacze z regionu) Owszem firma Werner Kenekel mogła przekazać środki finansowe bez powodu, a dzieciaki mogłyby dalej siedzieć przed tv, osoby niepełnosprawne nie wyszłoby do ludzi. Bo prawo do biegania mają tyko "prawdziwi biegacze" bo kto drepcze niech lepiej siedzi w domu, a co !?
Od: ~bukówczanin (Gość) z dnia 2014-09-13 21:09:37
Do p. Marysi! Na Pani prośbę " odwalam" się od Pana Pawła, ale nie zmieniam zdania nt. "lotania" Musiałaby Pani wysłuchać jaki to koncert towarzyszył tej imprezie. Takiego wycia i wrzasków dawno nie słyszałem!!! ŻAL i współczucie dla tych blisko boiska mieszkających. Kto za to płaci? Godz. 21, wycie i wrzaski ustały!!! Pozdrawiam prawdziwych biegaczy, a nie tych co drepczą wokół boiska... Środki i siły lepiej by było wykorzystać w dużo lepszej, ważniejszej sprawie.!!!
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-13 12:14:50
Marysia, słusznie prawisz, że wszyscy popełniamy błędy. Ja ze swojej strony nie zieje "nienawiścią" do p. Marcinka (zresztą jak widać podałem mu rękę). Bardzo jednak byłem zawiedziony, że swoją osobą chroni naszą samorządową patologię. Nie on jeden mnie w gronie samorządowców zawiódł. Mam jednak nadzieję, że p. Marcinek stwierdzi kiedyś... że popełnia tym sposobem błąd.
Od: ~marysia (Gość) z dnia 2014-09-13 11:36:11
Szanowny bukówczaninie, nan prosbe, odwal sie od Pawła i imprezy biegowej. Widze że nie masz zielonego pojecia jak wiele osób uczestniczy w tej imprezie i jak dobra to zabawa. I tak jeszcze troche w obronie Pawła, kieruje do wszystkich czytających, wszyscy jestewscie tacy szlachetni, dobrzy i uczciwi? Nie poełniacie błędów? Do pawła moge sie zawsze zwrócic po pomoc i ja uzyskam, w mniejszym lub wiekszym zakresie, a do ciebie szlachetny bukówczaninie też ???????? Stara prawda, najwygodniej stać z boku i krytykować.
Od: ~Admin (Gość) z dnia 2014-09-13 08:01:21
Przed ostatnią sesją Rady Gminy, los chciał, abym przed wejściem na salę minął się z p. Radnym Marcinkiem. Podaliśmy sobie ręce. Nie wiem czy to był objaw kultury osobistej p. Marcinka, czy też symbolika tego, że wybacza mi to, że napisałem na blogu o rzeczach, patologiach, o których mówił mi wspomniany radny. Swojego czasu opisał mi jak wygląda działanie naszego samorządu, na jakich zasadach działa i kto trzyma tam władzę. Napisałem o tych patologiach, pomimo ogromnej prośby Radnego, który stwierdzał, że reszta rady przypadła go do muru i zrobiła z niego "kapusia". Jak sam stwierdzał - miał z mojego powodu spore nieprzyjemności. Społeczna działalność p. Marcinka jest bardzo ważna, działanie na rzecz słabszych i potrzebujących to rzecz bardzo szlachetna. Jednakże kim jest człowiek, który z jednej strony stara się czynić dobro, a z drugiej strony zdaje sobie sprawę ze "zła" w którym uczestniczy, które akceptuje, chroni i z którym nic nie ma zamiaru robić? Nie życzę tego p. Marcinkowi, jednakże może stać się tak, że ludzie nie będą go pamiętać za dobre rzeczy, które czynił... lecz za patologię, z której zdawał sobie sprawę, a w której uczestniczył.
Od: ~bukówczanin (Gość) z dnia 2014-09-12 19:28:10
Piszę na Waszym portalu, bo na stronie gminy nie ma możliwości umieszczenia swego komentarza! Bukowiec znowu loto!!! Zamiast mieszania powietrza, wyciągania pieniędzy od sponsora (KENKEL), niech radny Marcinek, wspólnie z wójtem i sołtysem rozwiążą problem kanalizacji deszczowej we wsi.... Ludzie , czas na zmiany!!! Wybory wkrótce.!!! Wyciągnijcie wnioski, co lepiej, ochrona swojego majątku , czy imprezy pod publiczkę. Nie mam nic przeciw bieganiu w celach zdrowotnych czy wyczynowych, ale bieganie wokół 300 m bieżni, bez celu to dla mnie dziwny zwyczaj, zapoczątkowany przez współczesnych SOKOŁÓW !!! Nie popieram tej inicjatywy. Bukówiec , jeżeli o sport masowy jak i wyczynowy, jest daleko w tyle za resztą wsi w powiecie, nie mówiąc o Wielkopolsce. ....
Od: ~Mati (Gość) z dnia 2014-09-12 11:13:45
Widziałem już konsolę PS4 zaksięgowaną jako odtwarzacz Blu-Ray, zatem miernik częstotliwości do pomiaru częstotliwości to pikuś :-)

Kategorie

- ZABYTKOWY KOMPLEKS PAŁACOWY - ZBARZEWO!
- Absurdy z Włoszakowic
- Tematy z kategorii mało poważne, lecz ważne!
- Budżet gminy Włoszakowice za rok 2016.
- Respektowanie prawa w gminie Włoszakowice.
- Inwestycje w gminie Włoszakowice.
- Nieszczęśliwe zdarzenia na terenie gminy Włoszakowice.
- Spojrzenie na pracę samorządowców.
- Stowarzyszenie na rzecz rozwoju gminy Włoszakowice
- Wydarzenia kulturalne.
- Inicjatywa Społeczna w gminie Włoszakowice.
- Włoszakowickie cuda natury.
- Ciekawe informacje dotyczące gminy Włoszakowice.
- Wybory samorządowe 2018.

Twój profil

Jeżeli posiadasz konto na naszym blogu Zaloguj się lub utwórz Nowy profil

Ostatnio zarejestrowani

- mike98
- GBrozavetrov
- Brerretymaf
- 667274635
- 2.3 Quad 4 OHC

Facebook